Road to Copenhagen

Een kleine 700 kilometer in 7 dagen tijd, zal ons dat lukken?
van totaal € 1.500 (279%)

Van Sneek naar Kopenhagen fietsen, binnen één week tijd.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 5 26-07-2021 | 08:42
€ 5 26-07-2021 | 08:03
€ 25 26-07-2021 | 01:26
€ 10 25-07-2021 | 22:33