Stapje Extra

Stapje Extra voor jezelf en de hersenstichting!
van totaal € 5.000 (0%)
Drie gezinnen uit IJsselstein die allemaal meer zijn gaan wandelen in deze Corona tijd. Al wandelend ontstonden de mooiste gesprekken en ideeën. Vanuit maatschappelijke betrokkenheid, een goed hart en gezamenlijke behoefte om de wandeling nog leuker te maken, is Stapje Extra ontstaan! Om iedereen te stimuleren zijn of haar gezondheid te verbeteren zal Stapje Extra een gedeelte van haar opbrengsten doneren aan de hersenstichting (www.hersenstichting.nl). De donatie zal door de hersenstichting aangewend worden om te onderzoeken wat het precieze effect is van het coronavirus op de hersenen. Vooral in deze bijzondere tijden is het dus van belang om jezelf en daarmee je hersenen fit te houden. Met het initiatief van Stapje Extra zetten we ons dan ook graag in om je nog meer te motiveren erop uit te gaan. Boek je wandeling en steun de hersenstichting! VOOR MEER INFO GA NAAR WWW.STAPJE-EXTRA.NL