Team Geert

De elfstedentocht voor Geert
van totaal € 2.500 (108%)

Hessie en Ida twee enthousiaste sportieve zussen! Beide hadden we een schoonvader die Geert heette, en beide zijn wij die verloren aan een hersenaandoening.

Al jaren spraken we over de elfstedentocht fietsen op een tandem samen en dan voor een goed doel. Dit jaar hebben we er werk van gemaakt. We kochten een 30 jaar oude tandem met 3 versnellingen lieten hem opknappen door een topper van een fietsenmaker uit Berlikum (zie sponsers) En hoera we werden ook nog ingeloot voor de elfstedentocht!

Het goede doel was al snel duidelijk de hersenstichting, fietsen ter nagedachtenis aan onze beide lieve schoonvaders, en voor alle mensen die in wat voor vorm dan ook te maken hebben met een hersenaandoening! Want voor onderzoek is geld nodig veel geld!

Met deze actie hopen we dan ook heel veel geld bijelkaar te fietsen zodat we een steentje bij kunnen dragen!

Bekijk alle donateurs
€ 60 16-06-2019 | 22:20
€ 20 16-06-2019 | 16:33
€ 15 14-06-2019 | 10:29
€ 15 13-06-2019 | 20:28
€ 20 13-06-2019 | 20:20

43 km in the pocket en nieuwe zadels

16-02-2019 | 19:39 vandaag weer heerlijk gefietst samen! Prachtig weer straf windje. Eerst naar berlikum gefietst. Langs Jan Feenstra de top rijwielhandel van het Noorden voor nieuwe zadels. Want zowel hes als ik hadden na elke rit blauwe billen van de oude zadels.  Geheel kosteloos werden ze ons aangeboden en direct er op gezet. Daarna door via ried peins schalsum Franeker herbaijum naar Harlingen en van Harlingen over de dorpen terug naar Minnertsga. Na zon 2 uur heb je dan toch 43 km te pakken. Heerlijk en we hadden of wel verder gekund maar dat paste niet qua tijd.😊 Volgende ronde gaan we door de sudwest hoeke. We kijken er nu al naar uit!