Team Hans van der Wurff

Nog te gaan

Normal 81141d303618ec31be4f8e9f72853ee77e49ef13
van totaal € 500 (1418%)

Een herseninfarct gaat je niet in je koude kleren zitten. Wat onze vader is overkomen heeft onze familie ondersteboven gekeerd en voorgoed veranderd.

Wij, Hannah (23), Max (21) en Abel (15) voelen ons machteloos, dus willen we onze vader, Hans, een hart onder de riem steken door namens hem geld in te zamelen voor de Hersenstichting, zodat dat geld mede gebruikt kan worden voor onderzoek naar herseninfarcten, goede revalidatie, traumabegeleiding en depressie.

Daarom wandelen wij in het weekend van 24 en 25 april van Amsterdam naar Den Haag! Onze wandeling stond het weekend van 10-11 april gepland, maar door een corona geval in de familie hebben we het verzet. Ondersteunen jullie ons? Dank je wel!

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 25 17-04-2021 | 14:19 Succes komende week, en veel sterkte.
€ 10 12-04-2021 | 21:09 Ik ken Hans als een fijne collega bij Praxis. Ik hoop dat deze bijdrage verder onderzoek helpt. Bedenk tijdens de wandeling, de reis is de weg.
€ 10 10-04-2021 | 14:41
€ 10 10-04-2021 | 13:43 Mooie actie! Heel veel succes
€ 100 10-04-2021 | 12:50 veel sterkte samen.