Team Steengoed #77

Samen Sterk is de HOOFDzaak
van totaal € 1.000 (0%)

In het kader van het 10 jarig bestaan van Autorijschool Steengoed willen wij, Edith en Geert Douwe iets onvergetelijks, opwindends en geks doen. We doen mee met de Baltic Sea Circle 2019. Dit doen we natuurlijk niet enkel voor ons plezier, we willen ook aandacht vragen en donaties inzamelen voor de Hersenstichting. Wij gaan 8500 km rijden door 11 landen in 18 dagen, zonder GPS, zonder snelweg. Een van onze moeders heeft Alzheimer. Ze herkent mensen niet meer en vergeet veel. "Normale" dingen mogen of kunnen ineens niet meer, zoals autorijden, winkelen of koken. In ons werk als rij instructeur hebben we steeds vaker te maken met jonge mensen welke kampen met een uitdaging in de aandacht verdeling, vaak veroorzaakt door een vorm van ASS. Deze doelgroep is uniek en deze jonge mensen zijn de toekomst. Wij zijn te volgen op Facebook: Team Steengoed #77