The Goalies

HSL Edwin van der Sar Foundation

Wij komen in ACTIE voor de Edwin van der Sar Foundation!

Hallo mensen, wij zijn Vigo, Tristan en Thijs. Wij zijn eerstejaars studenten aan de Hogeschool Leiden en wij volgen de opleiding; Commerciële Economie. In opdracht van onze hogeschool halen wij geld op voor de Edwin van der Sar Foundation!

De missie van de Edwin van der Sar Foundation is om de kwaliteit van leven en het toekomstperspectief van mensen met niet-aangeboren hersenletsel (NAH) te verbeteren. Onder het motto 'never ever give up' realiseren zij projecten ter ondersteuning van mensen met hersenletsel op het gebied van revalidatie en participatie. Samen werken ze om de zorg voor patiënten met een hersenbeschadiging te verbeteren en ze zetten ‘bewegen’ in als middel om herstel van hersenfuncties en sociaal contact te bevorderen. Daarnaast richten ze zich ook op preventie en het geven van voorlichting over hoe we onze hersenen gezond en fit kunnen houden.

Sinds 1 januari 2021 is de Edwin van der Sar Foundation officieel lid van de hersenstichting.

Helpt u ons mee met geld inzamelen voor de Edwin van der Sar Foundation? Met uw steun kunnen wij ervoor zorgen dat leven met hersenletsel dragelijker wordt! Dus doneer als dat kan, maar ook vooral delen!

Totaal opgehaald bedrag: € 608

Teamleden