1/2 marathon voor Truus

hulp voor een schrijnende situatie, die niemand verdient.

Ik zou graag willen dat mijn tante Truus ( 51) de zorg kan krijgen die zij nodig heeft. De situatie waar zij nu in zit heeft zij niet verdient!

Truus heeft 3 jaar geleden een aantal herseninfarten gekregen. Omdat zij ongewild in de wlz zijn beland, moeten zij nu het volledige zorgpakket afnemen. Mijn oom en tante hebben hier de financiële middelen niet voor en staan met de rug tegen de muur. Het is of alle zorg afnemen of niks. Mijn oom probeert nu zoveel mogelijk voor haar te zorgen, maar hij  is natuurlijk geen zorgverlener. Truus en Nico hebben 35 jaar hard gewerkt en zijn altijd goed voor iedereen geweest. Dit verdienen zij niet, niemand niet!

Ik vrees dat er nog veel meer mensen in een soort gelijke situatie zitten

Op 9 maart 2019 gaan mijn oom en ik de halve marathon van Haren lopen. Op deze manier vragen wij aandacht voor NAH, en hopen wij zoveel mogelijk geld op te halen voor de NAH.

Streefbedrag: € 2.500

26-01-2019