Zuudwolde Ontour

Uw advertentie ruim 8500 km lang 11 Europese landen laten doorkruizen,
Normal 94e8ccc199c46310fd7b322a95deb3a254844cfa
van totaal € 8.500 (40%)

Wij, Edwin Strijker en Mark Veldhuizen, doen mee aan de Baltic Sea Circle: een avontuurlijke rally om de Baltische Zee. Deze rally is vindt plaats tussen 6 en 23 juni, waarbij wij zonder GPS van Groningen door Duitsland, Denemarken, Zweden navigeren naar de Noordkaap. Daarna rijden we verder richting Moermansk, Sint-Petersburg, Tallin en Kaliningrad om hopelijk weer in Groningen te finishen. Het draait tijdens deze rally niet om snelheid, wel om creativiteit. En dat is maar goed ook, want de auto moet minimaal 20 jaar oud zijn en mag een maximale straatwaarde hebben van €3000,-. Daarnaast is het gebruik van GPS uit den boze. We hebben gekozen voor een rode Volkswagen Transporter van 1999. Om mee te mogen doen, moeten wij minimaal €750 inzamelen voor een goed doel naar keuze. Wij hebben gekozen voor de Hersenstichting omdat de hersenen het belangrijkste orgaan van je lichaam is. Zonder hersenen heb je geen bestaan. En het kan iedereen overkomen. Denk bijvoorbeeld aan alzheimer, ALS, een beroerte, Huntington, hersentumor, maar ook depressie, dyslexie of epilepsie. Wellicht bent u, of kent u, zelf ook iemand die een hersenaandoening ondergaat. Wilt u onze actie voor de Hersenstichting steunen? Iedere donatie draagt bij aan onderzoek naar verbetering van de behandelingen of zelfs genezing. Als tegenprestatie mag uw naam of advertentie op onze auto prijken. En zo gaat u met ons mee op reis door 11 landen in Europa.

Bekijk alle donateurs
€ 150 16-05-2019 | 15:56