In actie voor de Nijmeegse Vierdaagse? Maak dan een pagina aan op de officiële Vierdaagse Sponsorloop actiesite en wij nemen contact met je op!

Wij komen in actie. Want al 1 op de 4 Nederlanders heeft een hersenaandoening. Als we niks doen, worden dat er alleen maar meer. En dat moet stoppen.

Dankzij onze actievoerders hebben wij al meer dan 1 miljoen euro opgehaald voor baanbrekend hersenonderzoek. Kom jij ook in actie? Daar helpen we je graag bij! Dit platform helpt je om je actie op een eenvoudige en snelle manier aan te maken, onder de aandacht te brengen en donaties op te halen.

Steeds meer enthousiaste mensen komen in actie voor gezonde hersenen voor iedereen. Jij ook?

€ 1.011.861 opgehaald
Laatste donatie 24-04-2024 | 20:41
€ 5 Anoniem Aan: Wandelactie Rosalie

Over de Hersenstichting

Ruim 4 miljoen Nederlanders (dat is 1 op de 4) hebben een hersenaandoening. Van dementie, parkinson, een beroerte, depressie en migraine tot hersenletsel na een ongeluk. Hiermee zijn hersenaandoeningen helaas hard op weg de grootste ziekte van Nederland te worden. Dit moet stoppen. Want een hersenaandoening zet je leven op z’n kop. Daarom zet de Hersenstichting alles op alles voor gezonde hersenen voor iedereen. Help jij mee?