Beschilderd glasverkoop in in Haarlem ten bate van de hersenstichting

Dit is de actie van Annet van der Vaart
Normal a7bc45586c04b7ecfab0ddf9d97a70ad53158d8c
van totaal € 100 (0%)

“Op zaterdag 8 en zondag 9 december en op zaterdag 15 en 22 december bent u van harte welkom van 13.00 – 16.00 uur in de grote kerk op de Grote Markt in Haarlem. Marina en Edith zullen na het succes van eerdere jaren opnieuw hun handbeschilderde glaswerk verkopen ten bate van de Hersenstichting. Zo rond de feestdagen een prachtig cadeau om te geven of om zelf uw interieur mee op te vrolijken. De Grote Kerk op zich is zeker een bezoekje waard! Er zijn tal van activiteiten, waaronder optredens van verschillende koren. Wij hopen met de opbrengst van het glaswerk een mooi geldbedrag te kunnen doneren aan de Hersenstichting. Onze stand zal u niet kunnen ontgaan. Wij staan namelijk tegenover de ingang aan de Groenmarkt waarbij de kleurrijke sfeerlichtjes een echte eyecatcher zijn!”