72 UUR LIVE VOOR HET GOEDE DOEL | KOM JIJ IN ACTIE? | HERSENSTICHTING

van totaal € 3.000 (0%)
0 m Afgelegd
Mijn doel 1 km | Bereikt 0%

Hallo! Wij (een groep van 6 enthousiaste jongens) willen graag een 72 uur stream organiseren voor het goede doel. Dit zal live te zien zijn op het platform Twitch. Tijdens de stream zullen we donatie's ontvangen. Deze donaties gaan direct naar de Hersenstichting! De stream zal op een unieke locatie in Den Helder plaats vinden. Tijdens de stream zullen we naast de gebruikelijke games ook live koken, live gezelligheidsspelletjes spelen zoals Ganzenbord etc. Kortom 3 dagen lang alleen maar gezelligheid!

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.