Een rondje Nederland tegen depressie!

Beards 4Life

( Lid van team: Beards4Life )

Nog te gaan

van totaal € 1.000 (179%)

Ruim 1600 km, 5 vrienden, een rondje rond Nederland, 24/7 in 7 dagen!

Ritchie, Paul, Maarten, Frank en René willen vanaf 3 juli 2020 deze monstertocht gaan rennen om awareness te creëren voor mensen die worstelen met een depressie en geld op te halen voor de Hersenstichting.

Beards4Life wil de aandacht voor depressie vragen en onze missie is het meer bespreekbaar maken van deze ziekte die 1 op de 5 mensen treft.

We lopen zoveel mogelijk tegen de Nederlandse grens als symbool voor de grens die vele mensen dagelijks overgaan met als gevolg een depressie.

We gaan non stop, 24 uur per dag lopen en fietsen in teams van twee baarden. We starten samen en na een paar kilometer stoppen er drie en gaan er twee verder. Eèn lopend, èèn fietsend. Elke 5 kilometer wisselen de twee van functie en na 30 kilometer wordt er een baard gewisseld. De andere baard gaat verder met de nieuwe baard en hetzelfde wisselschema en na 30 kilometer wordt de langst lopende baard gewisseld. Zo leggen we in 6 uur ongeveer 60 kilometer af en wordt er om de 30 kilometer een baard gewisseld waardoor je een baksteengewijs wisselschema krijgt!

Onderweg zouden wij het onwijs gaaf vinden als jullie stukken mee rennen of fietsen, ons supporten onderweg met gezelligheid en we zijn uiteraard op zoek naar de nodige sponsoren.

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 12 14-06-2021 | 21:45 Suc6 mannen @rene bedankt voor de armbandjes
€ 15 11-06-2021 | 19:24
€ 50 07-06-2021 | 20:15 Elke dag weer de mogelijkheid tot terug vallen in duisternis. Doormiddel van je eigen grens overschrijden elke keer weer. Je weet wat er kan gebeuren en toch ga je door vanwege basis zinnen als. Kom op , moe waarvan, ohh invallen voor collega tuurlijk. Enz enz tot je weer opeens weer in dat vreselijke gevoel zit.......
€ 50 07-06-2021 | 07:26 Depressie is een nare ziekte en onderzoek is nodig. Fijn dat de heren via een supermoeilijke uitdaging aandacht vragen.
€ 25 21-05-2021 | 16:53