Ik wandel de 10 kilometer voor stichting Sterk en Positief

Carin van Mensch

( Lid van team: Uitgesteld i.v.m. Corona virus: 9 mei wandelen Leiden marathon )

Normal 22272f0b22e358b16c56d53ef681009c8c1f6192
van totaal € 75 (40%)

Op 9 mei ga ik voor stichting Sterk en Positief de 10 km wandelen (ja...wandelen :-)). Deze stichting is opgericht door onze vrienden Charles en Natascha. Charles kreeg zelf een hersentumor en heeft tijdens de behandeling hiervoor de kracht en motivatie gevonden om deze stichting op te richten. Want het is echt nodig...geld voor onderzoek om hersentumoren geneesbaar te maken! Jij kunt helpen door mij te sponsoren, elke bijdrage is welkom!

€ 5 27-02-2020 | 20:15
€ 10 26-02-2020 | 22:23 Carin, veel succes en hoop dat je je bedrag haalt ook al is alles meegenomen :)
€ 15 26-02-2020 | 20:36