Marathon voor Mama - onderzoek naar MSA

Gerwin en Hans van der Wal
Afgesloten Je kunt niet meer doneren
van totaal € 12.956 (116%)
Wij hebben samen al 43 km afgelegd

Mama is onlangs veel te vroeg overleden aan de gevolgen van MSA. Ze ging vaak mee kijken bij de marathon van papa, en kon gelukkig Hans ook een keer zien rennen.

Zij deed altijd graag iets voor anderen, en zelfs na haar overlijden zet ze zich nog in voor verder onderzoek naar MSA. Wij zouden daar graag iets aan bijdragen, en daarom lopen we de marathon van Wenen voor haar.

Gerwin zal zijn eerste marathon lopen en komende maanden hard gaan trainen. Hans heeft al een aantal keer een marathon gelopen, maar zal daarom niet minder hard gaan trainen.

Papa zal zich gaan inschrijven voor voor de halve marathon. Inmiddels al volop in training voor de halve van Haren. Chiel, Hayco, Dineke en Else zullen de 21 kilometer ook gaan volbrengen.

We houden jullie komende maanden op de hoogte van het wel en wel.

42,5 km
Vienna City Marathon / half marathon 24-04-2022 | 09:29
42,5 km
Vienna City Marathon / half marathon 24-04-2022 | 09:29

Hans: 3:07 Gerwin: 3:58 Dineke: 1:47 Hayco: 1:42 Chiel: 2:10

€ 15 26-04-2022 | 21:19 Fantastisch gedaan!
€ 15 25-04-2022 | 20:44
€ 1.325 25-04-2022 | 08:27
€ 15 24-04-2022 | 20:03
€ 21 24-04-2022 | 19:53

Finish!

24-04-2022 | 15:28 Wat een dag!! Allemaal de eindstreep gehaald. Hayco, Dineke en Chiel de 21 kilometer, en Gerwin en ik de 42. Mooie tijden ook gelopen onder luide aanmoedigingen van de rest van de familie. Dineke en Hayco rond de 1:45, Chiel iets langer dan 2 uur, Gerwin onder de 4 uur, en ik net onder de 3:10. Goed om alles zo te kunnen afsluiten, en er is een heel erg mooi bedrag opgehaald. Daar zullen ze in het Radboud erg blij mee zijn. Iedereen heel erg bedankt voor alle steun en  mooie donaties. Dat heeft wel heel veel steun gegeven.