Hersenstichting – Actie Jeroen@Festo

Dit is de actie van Harro Jansen

( Lid van team: Jeroen@Festo - elk jaar moet je minimaal één belachelijk idee hebben )

Normal 9e0f2aba065c74ed81a9ed7adb43b6d17499d237
van totaal € 100 (140%)

Jeroen & de hersenstichting helpen met ieder hun eigen doel.

€ 35 12-03-2019 | 06:55 Jeroen Succes in Rotterdam. Ik loop dan de hele zelf. In gedachten ben ik bij je. Actie sluit vandaag en een rond bedrag is mooier. 🙈
€ 15 19-02-2019 | 10:26
€ 15 09-02-2019 | 21:52 Respect Jeroen 👍🏻 Go for it 😃👍🏻
€ 50 06-02-2019 | 16:44 Jeroen je bent een kanjer. Je kan het. Succes met het oefenen en ik weet en vertrouw erop dat je op tijd de finish haalt. Kom over die streep en laat iedereen zien wat je kan bereiken met jouw positiviteit. Je vrouw en kinderen, maar ook je familie, vrienden en collega's mogen TROTS op je zijn.
€ 25 04-02-2019 | 11:16

Afgelopen weekend @ MidWintermarathon

08-02-2019 | 20:48 Afgelopen weekend even lekker kunnen trainen voor de CPC. Vandaag nog precies 30 dagen voordat onze collega Jeroen start aan zijn uitdaging. Kom allemaal kijken naar deze geweldige prestatie die hij gaat neerzetten. Doneer massaal aan onze actie en steun hem en de hersenstichting.