Stelvio overwinnen met het koppie erbij

Dit is de actie van Nico Kranendonk
Actie is afgesloten Je kunt niet meer doneren
van totaal € 1.700 (110%)

Een inspanning leveren en daarbij geld inzamelen heb ik in het verleden al meer gedaan voor goede doelen gericht op het welzijn van kinderen. Nu - door de gebeurtenissen rondom mijn ouders - heb ik gekozen voor de Hersenstichting. Ik hoop van harte dat jullie mij mentaal willen steunen, door een financiële bijdrage aan de Hersenstichting te doen zodat niet alleen ikzelf van deze #granfondostelviosantini kan genieten, maar dat ook de Hersenstichting een bijdrage krijgt voor meer onderzoek naar oorzaken van dementie en herseninfarcten en alles wat nog meer nodig is aan onderzoek. De granfondostelvio - ZONDAG 2 juni 2019 - is een fietstocht van 150 km door de Italiaanse Alpen met o.a. daarin de helse "Mortirolo" en finish bovenop de legendarische "Stelvio". Ik ga er voor, jullie ook?? Grazie mille!

(https://www.granfondostelviosantini.com)

€ 50 02-06-2019 | 11:38
€ 25 30-05-2019 | 00:15
€ 50 29-05-2019 | 12:28