Samen in actie voor gezonde hersenen voor iedereen!

In actie voor de Nijmeegse Vierdaagse? Maak dan een pagina aan op de officiële Vierdaagse Sponsorloop actiesite en wij nemen contact met je op!

Wij komen in actie. Want al 1 op de 4 Nederlanders heeft een hersenaandoening. Als we niks doen, worden dat er alleen maar meer. En dat moet stoppen.

Dankzij onze actievoerders hebben wij al meer dan €900.000 opgehaald voor baanbrekend hersenonderzoek. Kom jij ook in actie? Daar helpen we je graag bij! Dit platform helpt je om je actie op een eenvoudige en snelle manier aan te maken, onder de aandacht te brengen en donaties op te halen.

Steeds meer enthousiaste mensen komen in actie voor gezonde hersenen voor iedereen. Jij ook?

Wat ga je doen?

Start je eigen actie

Start je eigen actie en zamel geld in voor de Hersenstichting door te doen wat jíj leuk vindt! Verkoop zelfgemaakt gebak, loop je eerste marathon of vraag om donaties voor je verjaardag.

Start je eigen actie

Doe mee aan een evenement

Doe mee aan een van onze vele (lokale) evenementen en zamel geld in voor de Hersenstichting. Over de finishlijn komen voelde nog nooit zo goed!

Bekijk evenementen

Start je eigen actie

Kies het type dat je wilt doen

Collecteer online

In memoriam

Je eigen inzamelingsactie starten is makkelijker dan je denkt!

Stap 1

Maak een keuze uit bestaande evenementen of start je eigen actie.

Stap 3

Gebruik onze handige tools om jouw actie met je vrienden te delen

Doe ook mee!

Start zelf een actie of doe mee met je team, je collega’s, je klas, je kookclub of bijvoorbeeld je popkoor. Nog wat inspiratie nodig? Hieronder vind je inspirerende acties van anderen.