De kustmarathon voor herseninfarct

Sharon van Iwaarden

Nog te gaan

van totaal € 750 (57%)

In 2017 heeft mijn moeder haar 1e herseninfarct gekregen, dit heeft onze levens op zijn kop gezet.
Hierna heeft ze opnieuw leren praten en opnieuw haar krachten moeten vinden in arm en been.
Na een jaar revalideren kwam de 2e herseninfarct. Hier kwam weer een lange tijd revalideren bij, waaronder opnieuw leren lopen.

In 2019 stonden wij samen aan de start van de kustmarathon met als doel : elke km die we lopen is mooi mee genomen. Maar we hebben samen de FINISH bereikt!!

Nu willen we dit jaar 3 oktober 2021 de kustmarathon weer wandelen en hier een mooi bedrag mee ophalen voor herseninfarcten. Zodat er meer onderzoek naar gedaan kan worden, meer revalidatie mogelijkheden.

Help jij ons en de hersenstichting een stap verder naar dit doel? en wandel je met ons mee?

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 10 29-07-2021 | 13:00 Jullie gaan het ook dit jaar weer doen!
€ 10 11-07-2021 | 10:53
€ 10 09-07-2021 | 18:56