Brain Power

Doneer vandaag nog en help de Hersenstichting!
van totaal € 2.500 (1%)

Hoi!

Wij zijn 4 eerstejaars commerciële economie studenten en hebben als eerste project om geld op te halen voor een goed doel. Persoonlijk dachten wij direct aan de hersenstichting want gelukkig kennen wij niemand met een hersenaandoening toch vinden wij dementie een van de verschrikkelijkste aandoeningen die er zijn. Daarom waren er dus redelijk snel uit, dus vanaf dat moment hadden wij gekozen voor de hersenstichting.

€ 15 23-09-2022 | 11:50
€ 5,69 21-09-2022 | 14:39 ja waar moet ik beginnen. Lang geleden op een duistere dag kwam Aaron naar mij toe met slecht nieuws. Zij broertje had het niet gered de hersentumor was te groot geworden. Dat kwam als een slag aan bij hem nadat beide ouders van Aaron ook al waren gestorven door hersentumor. Maar 2 dagen na zijn broertjes dood is hij wel goud geworden in brawhalla dus was de pijn best te doen. Groetjes jake Aka aarons broeder Ps kom je een potje braw aaron
€ 15 20-09-2022 | 16:43
€ 5,69 01-09-2022 | 18:08 Aaron is een dappere kerel, hij vertelde mij over zijn treurige jeugd, hoe zijn moeder was gestorven en hoe hij hierdoor een weeskind werd. Echt goed hulde aan Drielon!!
€ 5,69 31-08-2022 | 12:56 Aaron vertelde mij over zijn recent overleden vader, dit heeft hem diep geraakt. Ik hoop dat deze donatie contribueert aan een betere wereld.