Henry’s fanclub

van totaal € 700 (131%)
Mijn man heeft vorig jaar een hersenbloeding gehad. Als ik geslapen had was hij er niet meer geweest. Dankzij de hulpdiensten van ambulance personeel en brandweer en trauma kon hij snel vervoerd worden naar het Elisabeth ziekenhuis in Tilburg. Daar stond een heel team ons op te wachten. We zijn heel onzekere tijden tegemoet gegaan,niemand kon ons zeggen of mijn man het zou overleven en hoe hij hieruit zou komen. Dankzij de kundigheid van de neurochirurgie en zijn team is uiteindelijk de tweede operatie geslaagd. Ook al was er nog een hoop onzekerheid. Nu zijn we een jaar verder en maakt hij het goed,hij is nog wel niet de oude maar het gaat de goede kant op. Mede door mijn twee allerbeste vriendinnen die ons vanaf het begin onvoorwaardelijk gesteund hebben en nog steeds zijn,we zo ver. Omdat dit zo’n impact heeft en heeft gehad,hadden wij gelijk zoiets,als we de Nijmeegse vierdaagse gaan lopen dan lopen wij voor de hersenstichting zodat ze nog meer onderzoek kunnen doen. .
€ 16 29-08-2019 | 11:23
€ 10 15-07-2019 | 20:16 Suc6 met het lopen van de avond4daagse.
€ 100 11-07-2019 | 22:58
€ 15 09-07-2019 | 22:07 Ik hoop dat onze kleine bijdrage kan een extra onderzoeken helpen.
€ 5 08-07-2019 | 22:05