Team Fleringen

Team Fleringen loopt de marathon van Amsterdam voor de Hersenstichting
van totaal € 1.000 (650%)

Wij willen door het lopen van de marathon van Amsterdam een mooi bedrag ophalen voor de hersenstichting. Wij hebben en voelen een nauwe verbondenheid met de organisatie en door het verlies van een naaste aan de gevolgen van een hersenbloeding is dit alleen maar groter geworden. Dit is ook iets dat we voor hem willen doen.

Ik loop deze Amsterdam marathon als eerbetoon aan mijn zwager Rob die aan de gevolgen van een hersenbloeding is overleden met als doel om zoveel mogelijk geld op te halen voor de hersenstichting.

foto: Robin Hilberink

Breng deze pagina extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken van deze pagina, dus ook vrienden, familie, collega's, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is, dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.

€ 10 16-01-2022 | 22:07 Zet em op mannen 💪.
€ 5 13-01-2022 | 15:49
€ 15 10-01-2022 | 12:30 Succes mannen Wouter & Marije